Centralka telefoniczna

Liderami rynku centrali telefonicznych są Platan, Slican i Panasonic, które posiadają duże doświadczenie w produkcji centrali telefonicznych oraz szeroki wybór modeli tych urządzeń, które zaspokoją potrzebny nawet najbardziej wymagających klientów chcących posiadać taki system w swoim biurze.

Centrale telefoniczne – czy są niezbędne?

Centrala telefoniczna urządzenia zaprojektowane do łączenia abonentów w sieci telekomunikacyjnej na czas wymiany informacji. Centralki telefoniczne pozwalają zaoszczędzić czas osobom dzwoniącym, uprościć pracę instytucji oraz w wielkim stopniu zmniejszyć ponoszone koszty. Wszystkie centralki telefoniczne umożliwiają przełączanie na numery wewnętrzne rozmów przychodzących, wykonywanie rozmów wewnętrznych w przedsiębiorstwa bez żadnych kosztów (w obrębie centrali) oraz dyskryminację rozmów wychodzących polegających na odcięciu wyjść na rozmowy miastowe, międzymiastowe i komórkowe. Centrala daje możliwość przyznania każdemu aparatowi telefonicznemu wewnętrznego numeru dozwolonego, który zezwala na wykonywanie rozmów zewnętrznych. Ma ona również taryfikację połączeń, które są zapisywane w pamięci centrali dzięki czemu mamy możliwość kontroli takich danych jak numer zewnętrzny i wewnętrzny, przybliżony koszt oraz godzina rozmowy.