Pozycjonowanie stron Kraków - usługa dostosowana do Twoich potrzeb

Funkcjonują trzy kluczowe sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego rodzaju kluczowe jest dołączenie do frazy nazwy wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę najczęściej:
– dzielnicę (np. “sklep sportowy Sadyba”)
– miejscowość (“masażysta Kraków”)
– kraj (“kompozytor Polska”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie zda egzamin w stosunku do podmiotów lokalnych, które adresują swój asortyment tylko do osób mieszkających na danym obszarze. Taki sposób pozycjonowania jest preferowania także wtedy, gdy przedsiębiorstwo ma niewielki budżet na promocję i nie ma możliwości walczyć o pozycje na słowa kluczowe bez dopasowania lokalnego, przykładowo zamiast “nauka gry na pianinie“, to “nauka gry na pianinie Kraków”.

Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)

Inny model pozycjonowania to dobre i sprawdzone wyjście dla posiadaczy niewielkich budżetów na reklamę. Za sprawą stosownego doboru fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę powiązaną z interesującą nas branżą, ale też stawki za reklamę w Google Ads ulegną sporej redukcji. Pozycjonowanie na długi ogon to też dużo niższa konkurencja. Ważne jest też to, że coraz powszechniejsza jest tendencja do wpisywania skonkretyzowanych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– golarka Eldom G42 srebrna,
– smartfon Huawei P20 czerwony,
– obuwie sportowe Adidas Runfalcon białe sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezwykle ważne zwłaszcza dla sklepów online. Za pomocą tego rodzaju fraz, sklepy mające w swoim asortymencie nader szeroką ofertę produktów mogą się jeszcze efektywniej pozycjonować w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe pełni szczególną rolę przed jednorazowymi lub cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Matki, koncert znanego zespołu lub Święto Pracy. Ten typ pozycjonowania będzie szczególnie efektywny, jeżeli popularna w danym okresie fraza zostanie odkryta i wykorzystana z należytym wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze gastronomii i turystyki. Najczęściej trzeba zainicjować je na 8-10 tygodni przed ważnym wydarzeniem, aby Google zdążyło zaindeksować nową albo uzupełnioną treść strony.

Dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]